Heipä hei, tässä sitä taas ollaan, aika kirjoitella blogia siitä miten on mennyt (noin niinku omasta mielestä). Viikko on kokonaisuudessaan ollut mukava, heti maanataina minua lahjottiin yhdistyksen joulupussilla jossa oli mm. minun edellisessä työkokeilupaikassa tekemä joulukortti.

12355209_10206443765985657_1028226806_n.

En vielä näytä teille millainen kortti kuoressa on, vaan saatte luvan seurata blogia, ensi viikolla paljastan korttien ulkomuodon. Ilkeää eikö vaan? Erilaista vertaisuutta-hankkeen projektipäälikkö joka myös on perehdyttänyt minua hommaan, kehui kortteja, joten ovat näkemisen arvoisia :)

Olen päivittänyt KAHEO:n FB sivuille nyt joka päivä uutisia oppimiseen liittyen ja vähän sen vierestäkin. Erilaista vertaisuutta-hankkeen projektipäälikkö sanoikin minulle, että tykkäykset ja uutisten jaot ovat hitaasti mutta varmasti lisääntyneet tästä johtuen. Eli ihan turhaa uutisten kahlaaminen ei ole ollut. Tämä onkin ollut joka-aamuinen rutiinihommani.

Maanantaina tutustuin myös toimistotyön arkijuttuihin, kuten tilintarkastukseen. Aikamoista laskujen ja kuittien pyöritystä! Mutta ihan mukavaa vastapainoa koneen tapittamiseen. Joulupusseihin vielä palatakseni, minä autoin pussien viennissäkin. Vien mm. kumppanuustalolle yhden, kastelliin toimitin jokusen. Lisäksi pakkasin pari postitusta varten, näitä jaettiin siis KAHEOn yhteystyökumppaneille.

Kaikkein vaikein homma tässä on ollut työajan suunnittelu. Tiedän mitä minun tulee tehdä, mutta välillä kun homma ei ole selvä kuinka sen teen, on tosi hankalaa arvioida kauan siihen menee. Mutta projektipäälikkö lohdutti että se on hankalaa monelle. Ehkä se alkaa tästä selkiytyä :)

Postitustyökalusta ei olla päästy eroon, vaan sitäkin olen pari päivää säätänyt. Lisäksi teen kunnon ohjeistusta sen käytöstä, jotta seuraavatkin sitten osaavat käyttää sitä. Vähänkin heikommalla englanninkielen taidolla postituslistan käyttö on, jos ei mahdotonta, niin erittäin vaikeaa.Onneksi minulla se on kohtuullinen että pärjään sen kanssa.

Ainiin ja tekemäni mainoskortit tulivat toimistolle tiistaina! Hienothan niistä tuli. Mutta ensiviikkoon!

L1010989pinei.jpg