Hei, 

tällä viikolla on ollut paljon puuhaa, vaikka en juuri muista mitä olen tehnyt. No toki silti jotain muistan, kuten sen että tällä viikolla valmistelin Järjestötorille tavarat tiistaina, esitteitä ja muita esittelypöydän tavaroita siis pakkasin. Minulla on myös ollut tällä viikolla psykologiset testaukset menossa, joten siitä johtuen olen joutunut hieman aikaisemmin nousemaan ja lähtemään aiemmin.

Testeissä keskityttiin aikalailla negatiivisiin asioihin eli siihen, mikä ylläpitää huonoa psyykkistä vointia. Minulla on testin mukaan huono (selkeästi alle keskitason) työmuisti ja sitäkin huonompi reaktionopeus, keskitasoinen kuvallinen hahmottamiskyky ja kielellinen osaaminen. Kuvallinen osaaminen olisi ollut ehkä parempikin, jos tehtävissä ei olisi ollut aikarajoja, koska minulla on huono reaktionopeus. Lisäksi kuulemma jos en olisi niin pessimistinen niin saisin paremman tuloksen työmuistissa, koska mietin liikaa et meneeköhän tämä nyt oikein enkä uskaltanut ottaa riskiä että menee vähän pieleen.

Kaikenkaikkiaan, olen hidas siis edelleen, niinkuin olin jo peruskoulussa. Ihan hyödyllinen testi minusta, vaikka ensin epäilinkin testien tarpeellisuutta.

Ensi viikolla tiistaina osallistun etäyhtäydellä (joka toivottavasti toimii) Lahden seudun erilaisten oppijoiden järjestämään lueontoon, aiheena "Oppimistyylit ja oppimisympäristö". Josko silloin saisin enemmän sisältö blogiini, jotain asiatekstiäkin eikä aina tälläistä liiba laabaa.

Ensi viikolla sitten olenkin perjantaina koko päivän Helsingissä OK-opintokeskuksen koulutuspäivällä. Koitan torstaina saada blogimerkinnän aikaan. Näkyillään!