Heips, tässä tällä viikolla törmäsin taas "hienoon" suhtautumiseen lääkärin osalta oppimisen vaikudesta. Mä olen siis hidas lukemaan, ja prosessoimaan lukemaani. Siksi pelkään autokoulun teoriakoetta, jos en nyt kuollakseni niin todella paljon, koska aika on rajattu ja olen vielä hidas + jännitän aivan liikaa. Koitin kysyä että saisinko jotain helpotusta teoriakokeeseen, niin vastaus oli "Jos olet kerran niin hidas, niin miten sä voit sit ajaa autoakaan?". Mä ajattelin tietty peloissani, et emmä sellasta paperia halua et mun ajokortin saaminen vaarantuu. Vaikka kyse ei ole yleisestä hitaudesta vaan lukemiseen liittyvästä hitaudesta... (okei oon yleisestikkin hitaanpuoleinen, mutten sentään mikään onnettoman hidas!). Pisti alku pelkojen jälkeen vain vihaksi koko juttu. Mutta enköhän mä pärjää teoriakokeessa sitten ilman jotain paperiakin, ja jos en pärjää niin sitten vain takaisin lekurin juttusille. Äh.

Tällä viikolla muuten olen tehnyt viestintäsuunnitelmaa. Tärkeimmiksi tavoitteiksi luettelin vanhempainryhmien mainonnan, sisäisen viestinnän organisoinnin ja viestien positiivisuuden lisäämisen ja säilyttämisen. Tehtävä (viestintäsuunnitelma) on osa yhdistytiedottaja koulutusta, jonka jatkuminen on vaakalaudalla. Jos en voi jatkaa KAHEOlla, jää koulutuskin kesken, koska vaikea minun on suunnitella viestintä suunnitelmaa yhdistykselle, jonka toiminnassa en ole mukana. 

Olen myös tehnyt vanhempainryhmämainoksia ja harmittaa, ettei hienoja kortteja jotka tein viime vuonna ehditä ottamaan käyttöön. Toivottavasti ryhmiä tulee vielä lisää, että ne saataisiin käyttöön, ettei yhdistys ole turhaan laitanut rahaa niihin ja mikä keljumpaa, ettei työpanostani heitetä hukkaan. Tein tällä viikolla myös muita toimistotöitä ja siitä muistinkin, että sain tällä viikolla käyttööni uudet toimiston siivousvälineet! Homma on nyt huomattavasti helpompaa siltä osin, kiitos!

Ensikertaan!