Kuten lupasin, julkaisen joulukorttikuvan, tässä se on, olkaa hyvät:

WP_20151217_002.jpg

No vitsi vitsi, siinä oli mun torstain eväät. Kana-juusto-sämpylä ja jugurttijuoma.

Tällä viikolla on ollut aika perus työtehtäviä, kuten postitustyökalun käytön ohjeistuksen tekoa seuraavia varten. Tein sen powerpointtiin. Niin, ja täällä ei ole mitään toimisto-ohjelmia kummempaa, niin olen kotona omilla ohjelmilla saanut tehdä myös töitä. Ne sitten vain merkitään työajanseurantaan jotta ne voi pitää vapaana myöhemmin. Me käytiinkin läpi että tällä tahdilla saan olla vielä ensi viikon alkuna täällä, mutta silloin en blogimerkintöä tee (koska ei siinä varmaan mitään ihmeellistä ehdi tapahtua). Sitten olenkin Loppiaiseen asti lomalla. Mutta lomasta vielä takaisin tähän viikkoon. Näin muutamaa KAHEO:n hallituksen jäsentä, oikein mukavilta vaikuttivat kaikki. Ohimennen tosin vain, joten enempää en osaa tähän kohtaan kommentoida.

Tänään twitterissä tapahtuu, meinaan olen siellä edustamassa KAHEOta avustus chatissä, #avustuschat voit seurata keskustelua siellä! Jännittää hieman.

Ensi viikolla minun täytyisi yksin mennä katselemaan tilisopimusta KAHEOn arkistosta, ja se jännittää ihan sairaasti! Tiedän suurinpiirtein millaista lappua olen menossa hakemaan mutta en sen tarkemmin miltä siellä näyttää, keneltä kysyn apua, missä siellä se arkisto edes sijaitsee ja iiikkk!

Ainiin se lupaamani joulukorttikuva. Olkaapa hyvät:

kortit.jpg

Hyvää Joulunaikaa kaikille lukijoille!